zondag 11 juni 2017

Zo de top "Dutch Deidre" , is af!

Het quiltje is een ontwerp van Jeanneke, het is een poppen quiltje en meet 50 bij 45 cm.
De blokjes zijn heel klein 12 stukjes in een blokje van amper 2 inch,
dus was het best wel een gepriegel!
Ik heb Marcus en Judie Rothermel  stoffen gebruikt en verder wat ik in huis had.
Vond ik ook wel eens leuk om mee te werken,
omdat ik vaak naar meer kleurige stoffen pak is dit toch iets anders, 
heeft nu meer een antieke look.
Nou ja, een beetje uit de comfort zone moet ook wel eens kunnen.
Rest mij nog het door quilten.
Dat zal nog wel even duren, omdat ik nog aan een paar andere quilts werk.
Er komt veel visite deze zomer, vrienden, gasten en mijn kleinkinderen 
met mijn dochter en man komen drie weken vakantie vieren hier. 
Dus is het hier een drukte van belang!!
Het door quilten doe ik ook  liever in de winter.







7 opmerkingen:

  1. Het is best fleurig hoor! Het hoeft toch niet altijd zo bont te zijn.

    Veel visite? Dat is toch leuk lijkt me. Samen leuke dingen doen, enig.

    Veel plezier!!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je experiment buiten je comfort zone is heel mooi geworden!

    Groetjes,
    Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Evelyne, this little quilt is super! And what I can see of your garden is lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden, prachtige kleuren.
    Veel plezier met alle visite.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh lieve Evelyne, wat een prachtig quiltje is dit en lijkt inderdaad wel
    een antiek exemplaar. Ongelooflijk zoveel stukjes in amper 2 inch, volgens
    mij raken je vingers daardoor een beetje in de knoop, ohhh wat knap van je.
    De buitenrand staat er ook heel erg mooi omheen.
    \Ik vind het een JUWEELTJE!!!

    Geniet heerlijk in mooi Frankrijk en alle visite.......

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd is dit geworden zeg, heel erg mooi. Die rand past er perfect om, goed gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...