vrijdag 11 oktober 2013

Campagne Française is af

Ja, het heeft even geduurd, maar de quilt Campagne Française,
 ontworpen door Nataliejo van Atelier Perdu, is af!
Het wilde niet erg vlotten het door quilten met de hand,
ik vind het nog steeds moeilijk om nette en regelmatige steekjes te maken.
Omdat ik een beetje een Pietje Precies ben,  vind ik het er vaak  zo slordig uitzien!
Als ik het nu maar vaak genoeg doe zal het op den duur wel beter gaan, hoop ik.


het quiltlabel
Het blok met de schaapsherder en de hond heb ik zelf ontworpen.  
Goed weekend !
Leuk dat je even een kijkje nam op mijn blog.
Lieve groetjes, Evelyne

12 opmerkingen:

  1. Das ist wunderschön. Eine ganz bezaubernde Arbeit.
    LG Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Evelyne, het is echt leuk geworden. Ik vind vooral het quiltlabel super. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden hoor! Ik vind het juist mooier dat het niet helemaal strak is, geeft er charme aan!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind handduilten ook nog steeds moeilijk, mijn steken zijn ook nie regelmatig. In het begin haalde ik het steeds uit, dat doe ik nu niet meer. Het is tenslotte handwerk. Je quilt is erg mooi gewordn vind ik en je schaapherder is is een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die leuk!! Je eigen ontworpen blok is er perfect bij! Je hebt weer eer van je werk! Gaaf label, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So beautiful, your fabrics are lovely and this little quilt is adorable. I love the finish!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ja het ziet er prachtig uit. En met dat ontwerpen komt het wel goed!!!!!
    Zullen we donderdag 19 december vastleggen?
    Dan is het atelier van Francoise ook open.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk geworden en jouw eigen blok vind ik ook super... knap om dat zo te kunnen ontwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke quilt en een mooi quiltlabel.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een prachtig en lief quiltje geworden. Je hebt ook hele mooie stoffen gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...