vrijdag 29 september 2017

Heel veel poetsen en ruimen.

Poetsen en opruimen hoort erbij als je hier de deur weer voor een half jaartje dicht trekt.
Ik kan je verzekeren dat het niet mijn hobby is, ha, ha.
Maar als ik dan 's avond weer heerlijk met een borduurtje kan ontspannen ,
kan ik daar welverdiend van genieten.
Ik ben nog druk met iets,
 dat ik jullie nu nog niet kan laten zien
 omdat het nog niet klaar is.
 
Maar in het voorjaar maakte ik,

de
" Scarlet Letter Sampler "
die ik vergeten was en nu de show mag stelen!
Ik heb er toen met veel plezier aan gewerkt.
Zeker omdat hij al zo lang op mijn verlanglijstje stond.
De kleuren heb ik veranderd.
De kleur van het linnen weet ik niet.
Het is geborduurd met 1 draadje over 1 draadje





    

































9 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat je tijd in Frankrijk er weer op zit. Maar een paar maandjes thuis is vast ook niet super erg! Fijn weekend alvast,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Atja, dat opruimen en schoonmaken hoort er natuurlijk bij als je het huis weer voor een half jaar verlaat. Mooi borduurtje weer! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is adorable. I especially like the little dog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi gemaakt!
    Ja, opruimen zal moeten, al heeft poetsen natuurlijk weinig zin. Als je terug komt kun je weer opnieuw beginnen!! Toch?
    Is het nu bij jullie ook zo mooi? Hier lijkt het overdag wel hoog zomer!
    Lekker genieten nog!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer een poosje in Nederland bent. Hoop je weer te zien deze winter.
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You've been doing such beautiful stitching!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het een keukentje geworden. Heel anders van kleur dan de mijne, maar net zo ieniemienie😊

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ontdek net ( pas ...) je leuke blog !
    Ook de huisjes van 2012 gemaakt zie ik :o))
    door naar Maileg plaatjes te kijken kwam ik bij jou
    heb heeel wat in te halen denk ik als ik al zo rondsnuffel bij jou ;o)
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh..lieve meis wat heb je dat weer prachtig gemaakt!
    De kleuren vind ik waanzinnig mooi, wat kun je dat toch
    ontzettend mooi!
    En ja mijn hobby is het eigenlijk ook niet om schoon te
    maken, maar als ik het gedaan heb, dan heb ik hetzelfde
    voldane gevoel als jij...

    Liefs en kusXXXMarijke

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...