zondag 29 mei 2016

De Poezen Story

Weliswaar is de maand mei bijna voorbij.
Op de valreep dus!
 Kan ik mijn kussentje van deze maand nog even laten zien.
Deze keer met een poezen moeder en haar kleintje.
Ik heb ze zelf versierd met een bandje en een  strik .
 Poezen, ik hou zou van ze,  heb ze al heel mijn leven.
 
Nu ben ik al een week, mijn poes Bling- Bling kwijt.
Waarschijnlijk was ze helemaal niet gecharmeerd van de aanloop kater,
 die hier al rondhangt vanaf vorige zomer .
Ik heb hem maar Karel genoemd.
Hij is hier de hele winter denk ik gebleven,  toen wij terug gingen naar Nederland.
Bij aankomst terug hier, was hij er nog!
Hij is schuw, omdat hij niet zo gewend is aan mensen.
Hoewel hij wel doet, alsof hij hier thuis hoort.
Ligt gewoon te slapen op de linnen kap van mijn auto.
Lekker warm als de zon schijnt.
Maar dat heeft Bijou hem stiekem geleerd , want dat is ook haar lievelingsplekje.



KAREL
BIJOU


 
 BLING-BLING  
Goed weekend!
Hier regent het weer eens voor de verandering.
Het is echt geen Frans voorjaar!!


11 opmerkingen:

  1. Dit is ook weer zo'n leuke.
    Wij hebben al een tijdje geen poezen meer maar ik mis ze nog steeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hay Evelyne,

    Tjeetje wat naar dat je poes nu al een week weg is...arm dier, hopelijk
    mag ze snel weer thuis komen...
    Jouw poezebeesies zijn echt zwat/witte snoepjes...wat een schatjes!

    En ja jouw mei kussentje is echt te leuk!!!
    De voorstelling van die poesjes...en die kleuren...super!!

    Liefs,
    MarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och Evelyne toch wat een ellende nu jullie lieve Bling-Bling
    de benen heeft genomen, het zou best zo kunnen zijn dat ze
    Karel helemaal niet zit zitten, ohhh het zal toch niet.
    Hoop echt dat de lieverd snel weer thuis zal komen want
    wat kan een mens zich dan toch beroerd voelen als ze verdwenen zijn.

    Het kussentje van de maand mei is echt een lieffie, zo schattig
    de poesjes, en het staat heel mooi de rand er omheen.

    Leuk de foto's van jou poezen te zien en van Karel met zijn
    grappige tekening op zijn snuitje. Wat zijn poezen toch heerlijke
    eigenwijze wezens hé je raakt er niet op uit gekeken.

    Zo jammer lieve Evelyne dat jullie zoveel regen in Frankrijk hebben,
    vermaken doe je je toch wel maar met wat zon en warmte beleef je
    alles toch even fijner, zal voor je duimen.......

    Wil je bedanken voor je lieve reactie op mijn blog.
    Geniet van een fijne nieuwe week.

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WQat een schattig borduur patroontje...
    En Karel ziet er wel een lieverd uit...gaat wel goed komen met hem..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi borduurrtje. Dat vraagt veel geduld. Hoop dat je je poesje al gevonden hebt!Lekker dat je er weer bent. Wij ook meer regen gehad dan normaal. Maar nu gaan de temperaturen toch omhoog en hoop ook zonder regen.
    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Un cojín muy bonito, me gusta el detalle de los lazos rojos ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the stitching finish! My translation tool didn't translate very well, but I hope all cats are happy now. The spot on the car is perfect for a cat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Poezen ze zijn een deel van je gezin hé...wij hebben hier eens twee maand lang op zoek geweest naar ons Zwartje ! En toen stond ie plots weer doodleuk aan de deur . Dus alles kan nog , moed houden. En ondertussen genieten van je mooie poezenkussentje . Grotjes Gerd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt.
    Telkens als ik de patroontjes zie wil ik ze maken, maar er zijn nog zoveel andere leuke dingen....! Daarom geniet ik extra van jouw prachtige maaksels.
    Lieve groetjes,
    Jeanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beeldig je poezenborduurtje. Wat erg dat Bling Bling al een week weg is.
    Misschien posters ophangen en Amivedi bellen? Misschien is ze al als gevonden opgegeven.
    Het zou toch verschrikkelijk zijn als ze niet meer terugkwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben zo blij voor je lieve Evelyne dat Bling-Bling weer
    thuis is gekomen, dan maakt je hart toch een sprongetje.

    En gelukkig ongedeerd, je gaat bij afwezigheid toch van
    alles in je hoofd halen maar gelukkig ze is er weer, JIPPIE!!!

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...