vrijdag 18 maart 2016

Spring is in the air

Wat gaan we weer een fijne tijd tegemoet!
LENTE
 Alle Krokussen en Narcissen die uitkomen,
Ik wordt er blij van !
Het is altijd zo'n mooi jaargetijde .
De bladeren aan de bomen en struiken zijn zo heerlijk fris groen.

Wie er nog meer blij van worden zijn....
deze dansende konijntjes!
Ze zaten al een hele poos in de map to do en danste nu zomaar ineens op een lief roze lapje.
Ik borduurde ze met 1 draadje over 1 draadje in halve kruissteekjes, 
met zelf gekozen kleuren .
Het is 9 cm hoog en 7 cm breed.
Verder heb ik er een kantje om gehaakt met kraaltjes,
 en er een ornamentje van gemaakt
Het patroon Spring Bunny Love (Klik) is hier gratis te downloaden.





Hopelijk krijgen we een mooi lente weekend !

11 opmerkingen:

  1. That pattern has been waiting for me to stitch it up also. It is just darling the way you have made it up!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er vrolijk uit, het lijkt wel of ze een lentedansje doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig borduurwerkje laat je weer zien Evelyne,
    en 9 x 7 cm. wat een klein schatje is het geworden.
    Toevallig heb ik ongeveer twee weken geleden een aantal
    patroontjes waaronder ook deze opgeslagen op mijn computer.
    En nu nog maken natuurlijk ;-))) maar nu ik het zie bij jou
    begint het te kriebelen.

    Het is zo fijntjes geworden met 1 over 1 en dan ook nog
    met halve kruissteekjes, een prigelwerkje denk ik.

    Erg lief de gehaakte rand er omheen en de zoet gekleurde
    pareltjes, echt heel mooi geworden.

    Geniet van een heerlijk weekend,

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful! So appropriate for Spring!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou een mooi lente weekend, dat zou fijn zijn! maar als ik zo naar buiten kijk....... nog even geduld. Maar jouw konijntjes, uber schattig, zijn er in elk geval klaar voor. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is enig met die kraaltjes en gehaakte rand.Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A delightful little finish. So, so pretty.
    Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige haasjes en wat mooi afgewerkt met die kraaltjes en dat kantje! Heb het patroontje ook even opgeslagen, maar ben al weer aan een ander patroontje begonnen, dus zal op het volgend voorjaar moeten wachten!
    Geniet van de lente, hier is het het momenteel grauw en ongezellig weer, kan niet wachten op de zon! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...