vrijdag 25 maart 2016

Pasen.

De Paasdagen komen er al aan , dat is vroeg dit jaar!
 Van de weerman begreep ik dat we ook nog eens wisselvallig weer krijgen met deze dagen.
Ik had meer gehoopt op wat zon, maar ik zal niet de enige zijn .
Dan maken we het binnen maar gezellig.

Ik kan jullie een nieuw  borduurtje laten zien .
Het is van Brenda Gervais en heet 
Word Play.
De maand April, mijn geboorte maand!
Ja , dan mag ik er weer een jaartje bijtellen.
Ik zou al die maanden wel willen maken ze zijn zo leuk!
Het met 1 draad over 1 draad geborduurd.





 Fijne Paasdagen voor iedereen!
Hopelijk zit de weerman er goed naast met zijn voorspelling!

15 opmerkingen:

  1. wat een lief borduurtje is dit. Gezellige paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such precious stitching! Happy Easter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo ontzettend leuk gemaakt!
    Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A very sweet little pillow - perfect for Spring
    Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enig borduurtje. Pasen is zeker vroeg. Ik ben van 12 april en af en toe is het dan Pasen én beter weer. Hopelijk dit jaar voor alle april jarigen een zonnige verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze dag begon met veel regen en nu maar afwachten of het voor de komende dagen beter wil worden.
    Fijne paasdagen.
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eenvoudig maar wel erg mooi, je borduurtje!

    Mooie foto's heb je gemaakt met die bloemetjes er bij. Zo haarscherp!

    Heel fijne Paasdagen.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel erg leuk kussentje. Fijne Paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh Evelyne, alweer zo'n schattig piepklein borduurtje,
    vind het echt knap van je om 1 over 1 te borduren, heb het
    zelf geprobeerd maar het lijkt dan echt nergens op.
    Borduur je dit met halve kruisjes?

    Inderdaad een vroege Pasen dit jaar en jammer genoeg nog
    niet echt het gevoel van de lente als je zo buiten bent.
    Maar de crocussen doe al geweldig hun best en geven wat
    kleur aan het sombere weer.

    Wens je gezellige paasdagen toe,

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eef, your work is so beautiful, as are your photos!! I just love them :)
    Happy Easter, Happy Birthday, and Happy Spring!!
    Sue in Ohio

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De kleuern zijn ook zo mooi, ik zou ze maar fijn allemaal gaan maken hoor, kunnen wij er ook van genieten!
    Als je vragen hebt over het recept hoor ik het wel. Ik stuur ze meteen door naar mijn vriendin, ik ben niet zo'n kokkie.....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. It's wonderful! Came out beautifully! Love your photography. Happy Easter!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi tafereeltje, het borduurtje is een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke borduurtjes maak je toch. Ze zijn stuk voor stuk zo schattig en mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...