vrijdag 7 augustus 2015

Gestoffeerde dozen.

Wat vind ik gestoffeerde dozen toch mooi!
Maar er wordt nogal een prijs voor gevraagd.
Een tijdje geleden zette Ciska een uitleg op haar blog om ,
zelf dozen te bekleden van oude spelletjes dozen.
Fantastisch!!!
Dat is leuk !
 Natuurlijk wilde ik dat uitproberen.
Ik heb wel wat veranderd aan de werkwijze, omdat ik het mooier vind als de deksel ietsje oversteekt,
heb ik een dubbele deksel gemaakt.
Daardoor kon ik de achterkant mooi afwerken,
en ik wilde de binnenkant ook netjes met dezelfde stof bekleden,
Daarvoor gebruikte ik de vier zijkanten van de doos.
Ja, ik weet het... ik ben een pietje precies!
Ik maakte ze vintage met Distress Ink

Ik vind ze super geworden!






Als het je niet helemaal duidelijk is wat ik precies veranderd heb,
Stuur me dan een berichtje.

Fijn weekend.


7 opmerkingen:

  1. Hallo Evelyne.De dozen zijn mooi. Ik heb ook diverse dozen gemaakt. Je moet heel precies zijn. Ik heb diverse dingen gemaakt, 20 jaar geleden, en ze zijn nog mooi.Je zal veel plezier hebben van de dozen. Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt prachtig geworden Evelyne....en heel lief dat je naar mijn blog hebt verwezen.
    Het roze stofje is ook heeeel erg mooi...
    En het is heel verslavend om te doen..er zullen er vast nog wel wat volgen.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad ze zijn super mooi geworden Evelyne.
    Jaren terug bekleedde ik ook dozen uit zelf gesneden boardkarton. Ppfff dat snijden was zwaar. Goed idee om spelletjesdozen te gebruiken.
    Je hebt er ook zulke leuke spulletjes in.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastic! I've always admired these handmade boxes. Beautiful job!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig !
    Pietje precies.... niets mis mee.... anders zijn wij niet happy ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk. Daar werden vroeger handschoentjes of zakdoeken in bewaard.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat mooi gelukt.... je hebt prachtige dozen gemaakt, echt mooi binnenwerk ook. Ben weg van je stofkeuze....
    Groetjes van huis tot huis , Anje.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...