maandag 17 augustus 2015

Bucolic Dream deel 3

Net voordat zoonlief op de Harley arriveert ,
 om een paar dagen hier in de Bourgogne te gaan toeren,
heb ik mijn deel 3 van de Bucolic Dream  af.
Dat is maar goed ook, want ook mijn zusje met zwager zijn er deze week.
Daarna komt dochterlief met  man en mijn drie klein kinderen,
dus dat wordt genieten maar weinig borduren.
Vier september komt deel 4 uit en daar is nu het wachten op.
Ik ben een beetje afwezig op jullie blogs,
maar dan weten jullie hoe dat komt.





13 opmerkingen:

  1. Such a wonderful work, dear Evelyne. I love these soft colors!

    Hugs
    Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet maar fijn van je familiebezoek..... je Dreamdeeltje is weer een echt schatje, prachtig!
    Steekjesgroetjes van huis tot huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldschoon borduurwerk wordt het! Veel plezier met je leuke visite! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is lovely! I hope you enjoy the visit with family!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je een hele fijne week zo met de familie, maar dat zal wel lukken denk ik. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat wordt dit prachtig!! Die kleuren ook zó mooi. Toevallig heb ik gisteren bij atelier Perdu gekeken hiernaar en ik vond het wel heel verleidelijk maar ik heb het maar niet gedaan... ben nog met zoveel andere dingen bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Absolutely beautiful!! Well done. I am still stitching the thatched barn :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is het weer mooi wat je maakt, zowel dit borduurwerk en vooral die gestoffeerde dozen uit je vorige blogje !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is such a wonderful project, Evelyne.
    Enjoy your family!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is a beautiful design, I like the soft colours.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...