vrijdag 3 juli 2015

Het laatste uit de 10 dagendoos.

Zoals jullie misschien wel weten,
maak ik graag popjes en konijntjes daar heb ik ook een zwak voor.
Dus maakte ik voor alle drie de meisjes een Tilda konijntje
in vrolijke kleurtjes die passen bij hun slaapkamertjes.
Omdat de middelste en de oudste straks hun kamer gaan delen,
heb ik voor hun ieder een lampenkapje bekleed voor op het nachtkastje.
Natuurlijk in dezelfde style als ik vorig jaar voor hun de hanglampen (klik) heb gemaakt.

Voor kleine Vivienne maakte ik een speeltje, een zonnetje,
 met verschillende stukje lint om mee te friemelen.






 Natuurlijk word er voor Vivienne ook nog een quilt gemaakt,
voor op haar kleuter bed, maar daar heb ik nog even de tijd voor!!

Voor iedereen die op vakantie gaat heel veel plezier!

7 opmerkingen:

  1. Hele leuke cadootjes heb je gemaakt.
    Het lakentje en de slab, super.
    De lampekapjes ook.
    De stofjes van de poppen.
    Kortom, allemaal leuk. Fijne zomer. Wij zijn in augustus een paar weken weg.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw... zelfs lampenkapjes heb je gemaakt! Wat enig zo in die bijpassende kleurtjes en die konijntjes zijn gewoon té lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig allemaal. Oh, die haasjes........!
    Wat ben jij toch reuze handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een 'snoepjes' die haasjes, en wat moet het een feestje zijn zo bij die drie meisjes te zijn.
    Leuk hoor die bijpassende lampenkapjes! Ik probeer er nu ook een, maar de stof is slap en het wordt niets. Ik kom wel eens een keer bij jou in de leer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De konijntjes zijn absoluut mijn favoriet! Wat beeldig, het zijn ook zusjes zeker..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Everything is beautiful! I love your photography!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een rijkdom om dit voor je meisjes te kunnen maken..... dubbel genieten.....
    Wens je veel gezellige zomerse steekjes toe,
    Groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...