zaterdag 20 december 2014

Kerststerren

Heel toepasselijk nu in deze tijd om(kerst) sterren te maken.
Het zijn wel zo'n beetje de laatste.
Ik maak er nog vijf en dan ga ik er de diamanten tussen zetten.
Ik heb verschillende lay-outs in mijn hoofd, dus dat komt wel goed .
stof; Magic Winter" Jason Yenter   for in The Beginning

Stof; " Party of Twelve " Judy Rothermel

 

Natuurlijk wordt er ook nog geborduurd in dit huisje.
Dit keer ook voor de kerst/winter.
Met zo'n rendeer moet ik altijd denken aan "Rudolf The Red Nosed Reindeer"
Dus past ook hij goed in deze tijd van het jaar!
Hij mag  in de mand gezellig met de andere borduurtjes.
 

Leuk dat je een kijkje kwam nemen.
 
Ik wil al mijn bloglezers een geweldige kerst toewensen!
Geniet van familie en vrienden om je heen
en maak er iets moois van!!

11 opmerkingen:

  1. Hallo Evelyne. Een fijne Kerstmis en een gelukkig Nieuwjaar.Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, het rendier dat om de hoek komt kijken. Jij ook fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sterren en een leuk rendier borduurtje.
    Hele fijne Feestfagen en de Beste Wensen voor het Nieuwe Jaar.
    gr Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De sterren zijn heel erg mooi. Leuke effecten kun je bereiken met de dessins van de stof hé? Maar je borduurtjes vind ik helemáál geweldig!!! Dat ben ik nou ook steeds van plan om te doen maar het komt er gewoon niet van. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh... en natuurlijk voor jou ook hele fijne dagen gewenst en een heel gezellig 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerst sterren!! Ook voor jou en je gezin, heel fijne en gezellige dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een origineel borduurwerkje weer. Ik wens jou ook fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maravillosas todas tus labores Evelyne ! Quiero desearte una muy Feliz Navidad junto a tu familia y amigos , que disfrutes de estos días de descanso !
    Besos.
    Adelina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je borduurwerkje heel erg mooi. Het heeft wel wat,zo'n grote kop!

    Fijne dagen alvast.

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful! The stars are lovely, as are the ornaments!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je sterren zijn een lust voor het oog.
    Het borduurtje van Rudolph is ook heel schattig.
    Hele fijne Kerst.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...