vrijdag 18 april 2014

Easter Blessings

Omdat Pasen eraan komt
Heb ik nog een Paas borduurtje gemaakt.
Het is 
EASTER BLESSINGS.
van
Plum Street Sampler
geworden.

Zulke leuke hazen vind ik dit!
Ik heb er een pinkeep van gemaakt,
alhoewel waar zijn de pins?????
Het borduur linnen heb ik geverfd in rode kool.
En nee, die heb ik daarna niet meer opgegeten!
Voor de achterkant heb ik stof gebruikt met kleine roze roosjes.
Geborduurd met de opgegeven kleuren DMC.


Fijne dag en bedankt voor het langskomen.
Lieve groetjes.
Evelyne

15 opmerkingen:

  1. Wat is dit een schattig paasborduurtje, en wat een leuk idee in rode kool te verven, hi hi.
    Ga genieten van het mooie weer en de gezellige dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er schattig uit!!! Mooi geborduurd en een lief achterlapje.
    Prettige Paasdagen met mooi weer!
    Groet, Rya, Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Evelyne. Een prachtig Paasborduurtje. Ik vind het ook leuk op de rose ruitjes. Fijne Paasdagen Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg mooi geworden, fijne Paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Eef wat is dit leuk geworden!!!!!
    Knap van je en wat een teer kleurtje!
    liefs
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook weer prachtig! Dit kun jij toch echt als de beste hoor! Fijne paasdagen,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Evelyne, wat een mooie foto's. Volgens mijn bloglijst heb je gisteren ook een blog geschreven over je hexagonnen (blue eden), maar ik kan het niet terugvinden. Is het weer verdwenen ? Groetjes, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh, wat een lieverd, erg mooi geworden.
    Fijne paasdagen.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So sweet. Happy, Blessed Easter to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deine Hasenfamilie ist so niedlich.

    Schöne Ostern
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Son increíblemente maravillosas todas tus labores , bonitas y perfectas ! Me gustan mucho . Muchas gracias por enseñarlas .
    Te deseo también unos buenos días de Pascua , que disfrutes de ellos !
    Besos.
    Adelina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a darling finish! Happy Easter to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog een fijne Paasdag en ik geniet altijd zo van jouw prachtige borduurtjes en de afwerking ervan...echt kunstwerkjes. Warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...