maandag 22 juli 2013

Susan Singleton

Ik heb weer gewerkt aan mijn Susan Singleton, 
maar dit keer zeker niet met plezier!!!
Van dit gedeelte van het patroon klop niets omdat met het drukken van het patroon
verkeerde verhoudingen zijn gebruikt en daardoor het diagram niet doorloopt en sommige stukken daardoor helemaal wegvallen.
Dit  heet een " MAANDAG MODEL "!
Het is een hoop uithalen en weer opnieuw beginnen geweest!
Wat een hoop AVAS heb ik verspeeld zeg!
Omdat ik zo ontevreden ben met dit patroon, 
(ook bijzondere steken worden niet vermeld en kleuren kloppen niet),
 mailde ik 
MARCHA PARKER VAN SCARLET LETTER.
Ik vermelde mijn ontevredenheid met dit patroon en heb gezegd dat het patroon absoluut het geld niet waard was wat ik ervoor betaald had en dat ik het betaalde bedrag terug zou willen ontvangen, 
zeker omdat ik nog nooit van iemand zo'n slecht patroon toegezonden heb gekregen!

Tot mijn spijt kreeg ik een agressieve mail terug met deze mededeling ;
"
" It's rather like eating half a meal at a restaurant and then asking for a refund because it wasn't good enough ".
 Beetje raar ,want dit soort fouten merk je pas als je aan het borduren bent.
Dus conclusie; 
BIJ SCARLET LETTER HEB JE SERVICE TOT AAN DE VOORDEUR!!!
Dit wilde ik even gezegd hebben, om zo andere mensen te sparen om dit
  soort slechte investeringen te doen .
.
  

Leuk dat je langs kwam en even mijn geklaag hebt gelezen.

Lieve groetjes,
Evelyne

14 opmerkingen:

  1. Oh wat een ergernis. En wat onbeleefd zo'n antwoord en ook niet slim . het wordt wel erg mooi en dat doe je ook met die warmte allemaal?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat vervelend zeg...
    je hebt al een prachtig stuk geborduurd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, ondanks dat het misschien niet vlekkeloos gaat. Wordt het toch wel erg mooi. En wat een agressief antwoord kreeg je terug. Spijtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. But it's so beautiful! Sorry about the conflict. Not fun. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is balen, de ontwerpster kan duidelijk niet tegen kritiek, jammer. Vind hem wel erg mooi worden.
    even wegleggen en weer opnieuw beginnen. sterkte, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit antwoord is inderdaad niet erg professioneel. Maar ja, zulke mensen heb je dus ook. Maar ik vind het wel ERG mooi worden. Succes er verder mee. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het kan dan een rottig telpatroon zijn met weinig uitleg, dat is aan het resultaat niet te zien. Het wordt ronduit BEELDIG EN SCHITTEREND.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vervelend dat zij zo reageert, nee dan Stacy Nash, die stuurde mij een heel nieuw boek (Het andere ligt nog ongebruikt!) omdat er drukfouten in zouden zitten en dit dus zonder vragen van mijn kant en ook nog eens gesigneerd! Nee sommigen weten niet wat klantenbinding is en dit is dus een antireclame van de bovenste plank!
    Maar ik hoop dat je het toch mooi en goed kan krijgen en dat het een leuk resultaat wordt! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vervelend is dat zeg. Zoveel werk en materiaal voor niets. En dan zo'n antwoord. Om echt vreselijk boos van te worden.
    Is het bij jullie ook zo waanzinnig warm?
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een onbeschoft antwoord! Tja, dat is duidelijk hé, niet meer bestellen bij die handel. Ik hoop maar dat je je dag er niet te hard door verknoeid is geraakt. Op naar het volgende zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eeeeeeehhhh wat erg, goed dat je waarschuwt......
    En mag ik je vragen...is Juliette waar je het schattige jurkje voor gemaakt hebt, je kleinkind wat geboren zou worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Eef,

    Jemig wat vervelend van al je werk...dat uithalen en als er patronen
    niet kloppen, ja daar wordt je natuurlijk helemaal kriegel van...
    En ja als je dan een mailtje stuurt, en je krijgt zo'n antwoord, jemig
    daar wordt je dan nog bozer van natuurlijk!

    Maar meis, ik moet je zeggen dat je weer met een kunstwerk bezig bent hoor...
    hoe krijg je dit toch iedere keer weer zo mooi voor elkaar?
    Die kleuren zijn werkelijk beeldschoon, en ik ben er helemaal verliefd op!

    Meisie..ik wens je een heel fijn week-end,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat balen van het patroon, knap dat je het nog niet in de hoek hebt gegooid. ;). Wat je geborduurd hebt is wel heel mooi, evenals je rode sampler.
    Succes met de rest van het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...