dinsdag 7 februari 2012

Singer Featherweight

Sinds enige tijd ben ik in het bezit van een Singer Featherweight naaimachine uit 1956.
Het is een juweeltje om te zien!
En het leuke is dat ze loopt als een treintje.
Ze weegt ongeveer 2 kilo vandaar haar naam!
Nu zag ik iets leuks op HAAR blog. Hier kun je lezen over een meeting op zondag 3 juni die zij organiseert.( Zie de sidebar )
Nu woon ikzelf daar te ver voor weg, maar misschien woon jij iets dichter in de buurt en ben je in het bezit van een Singer Featherweight, dan is dit misschien iets voor jou!



5 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze toch leuk die singers hé? Jammer dat je te ver weg woont om naar die meeting te gaan.
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dametje hoor! Ik kan helaas ook niet 3 juni, maar zou wel leuk geweest zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke naaimachine, ik heb hem niet, maar jouw achtergrond trekt wel even mijn aandacht, wat worden je huisjes leuk, en die grote in het midden, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Evelyne, dat is wel een heel bijzondere aanschaf, deze prachtige naaimachine. Ik las ooit ergens dat ze tamelijk zeldzaam zijn. Een sieraad voor je huis en je kunt er ook nog mooie dingen op maken!
    Ik zag je leuke huisjesquilt en een enig speldenkussen en wat me opviel waren de prachtige garenwindertjes die daarnaast lagen.
    Veel moois weer gezien op je blog.
    Liefs en groetjes van Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk, hop ik dan ook even bij jouw langs, wat een heerlijk blog, die andere overigens ook!!
      O, zo'n machientje die staat ook nog hoog op mijn wenslijstje!
      Groetjes

      Verwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...