donderdag 11 augustus 2011

Scissor Fob

Deze scissor fob wilde ik maken, omdat er verschillende steken in zitten. De turquoise kant is volgens de geadviseerde kleuren, de roze kant is hetzelfde als de turquoise, alleen heb ik zelf de kleuren in de rose tinten  gekozen.
Het koord is met de gebruikte kleuren gemaakt.
Ik heb geborduurd op Belfast Antique White 32ct. Garen DMC en  Treasure Braid en Mill Hill beads.
De gebruikte steken zijn; Rhodes Square, Ray Stitch, Diamond Eyelets, Lazy Daisy en Couching.
Ik vind de gekozen kleuren erg mooi, zodat ik tevreden ben met het resultaat.

Goed weekend!

5 opmerkingen:

  1. Je fobs zien er allemaal heel mooi er uit. De kleuren combinaties zijn er prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your scissor fobs with beads are so elegant : many congratulations to you :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige fobs! Ik vind de kleuren prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Door jouw reactie op mijn blog heb ik nu ook jouw blog ontdekt... wat een mooie dingen maak je zeg!
    Die letterbak vind ik super!! Wat een leuk idee! En ik zie dat je ook zelf die mooie stoel hebt bekleed. Ik heb hier ook een stoel staan die ik eigenlijk wel graag zou willen bekleden, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet aanpakken. Heb jij daar een cursus voor gevolgd o.i.d.?
    Ook las ik dat je van brocante houdt. Nou ik ook hoor... ik vind het ook heerlijk om lekker in m'n huis bezig te zijn. Van de week hebben we een grenen kast wit geschilderd. Die kast hebben we al heel lang en stond in een apart kamertje. Nu hij wit is staat hij weer te pronken in de woonkamer hahaha.
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Evelyne, je doet me weer versteld staan van al het moois dat je maakt, inclusief je foto's.Prachtige fob is dit en ik zag een stoel om te stelen zo mooi en een ictoriaanse cone en ik vergeet van allles te noemen, maar het is prachtig! Je header is trouwens ook heel mooi.
    Wat enig om te weten dat jullie kleinkind een meisje is, wat zul je nu heerlijk aan de slag kunnen (en al zijn) om van alles te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...