vrijdag 27 mei 2011

Victoriaans Pincushion

Vandaag is het een freubel dag, buiten waait het heel hard, het regent zo nu en dan en het is koud. Dus geen weer om in de tuin te werken of naar buiten te gaan. Maar niet getreurd ik heb vandaag een Victorians Pincushion gemaakt.
Ik heb een half doll uit 1920 aangekleed met ice bleu velours en versierd met lint en parels en roosjes.
De kom is gevonden op een brocante.
De spelden heb ik ook zelf gemaakt. Nu raak ik mijn naalden niet meer kwijt. En is ook ruimte genoeg voor mijn spelden.
Zo, mijn dag is weer nuttig besteed.








2 opmerkingen:

  1. Bonsoir Evelyne, voici un objet très précieux et vraiment très beau :-)
    Très bon week-end,
    Isa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Evelyne, het was net of ik bij mezelf binnen keek, ik zag de letterbak en die maakte ik ook ooit vol met borduurtjes en nu de halfdoll hierboven waarvan ik er ook een maakte. Wat enig om die hier te zien, heel anders weer, maar o zo leuk!
    Je glas zit alweer aardig vol met draadjes en het wordt zeker weer mooi wat je maakt.
    Ik zag een schat van een speldenkussen van Danybrod en iets moois van Blackbird Designs. Je gaat heerlijk door met borduren en mooie dingen maken.
    Weet je wat ik ook prachtig vind, die ballen die op de foto met de draadjes staan. Groetjes van Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...